Mensen investeren weer in huis

Nederlandse consumenten hebben weer genoeg vertrouwen om in hun huis te investeren. De afgelopen twee jaar stelden veel consumenten woonaankopen juist uit. Dat blijkt uit onderzoek van de Sanoma Woonbladen. Liefst 60 procent van de respondenten denkt de komende zes maanden weer woonproducten te gaan kopen, en 30 procent hecht steeds meer waarde aan de inrichting van het huis. Vooral wand- en raambekleding (29 procent) en woonkamermeubels (23 procent) zijn gewilde aankopen.

Opvallend: volgens het onderzoek staan bij de tien belangrijkste aankopen door consumenten, liefst zeven woonproducten. Vakanties worden overigens het belangrijkst gevonden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!