Coca-Cola schenkt koude koffie

Coca-Cola blak is het nieuwste wapen van het grootste frisdrankbedrijf ter wereld. Het bedrijf probeert hiermee van het ‘dikmaker’ imago af te komen. Daarnaast ziet Coca-Cola de consumptie de laatste jaren gestaag teruglopen.

De ijskoude koffiedrank in een aluminium colaflesje bevat maar 45 calorieën per blikje van 0,33 liter. Een gewone Coca-Cola bevat 130 calorieën. Volgens de woordvoerster van Coca-Cola Nederland zijn consumenten op zoek naar alternatieven. “De klant zoekt niet alleen naar alternatieven voor suikerhoudende drankjes maar ook naar drankjes-die-iets-voor-je-doen zoals koffie bijvoorbeeld”, aldus de woordvoerster.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!