"Het is weer tijd voor A-merken"

Henkel Laundry & Home Care Benelux heeft het afgelopen jaar 325 miljoen euro in innovaties geïnvesteerd. Volgens Jean-Baptiste Santoul van de Persil-fabrikant is de opkomst van huismerken hier een belangrijke reden toe.

"De opkomst van private labels heeft de merkfabrikanten wel wakker geschud. Maar de huismerken groeien niet meer. Winkeliers willen graag nieuwe producten. Eerst concurreerde iedereen op prijs, toen met promoties en nu gaan we terug naar de kracht van merken. Het is weer een mooie tijd voor merken”, aldus Santoul.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!