Albert Heijn start nieuw offensief in prijzenoorlog

Albert Heijn verlaagt zaterdag 2000 artikelen in prijs. De verlaging kan oplopen tot 35 procent. Dit is de grootste prijsverlaging sinds de start van de prijzenoorlog in oktober vorig jaar. Deze derde prijsverlagingsronde draagt de naam ‘Surprise Show’. Het gaat deze keer om 2000 topmerken ‘in de breedte’, dus zowel bestsellers als minder goed verkopende producten. De prijzenslag is volgens AH directeur Dick Boer nog lang niet voorbij. "Ik kan dit nog een hele poos volhouden", aldus Boer. Volgens Boer zal de prijzenslag nog zeker tot eind volgend jaar doorgaan.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!