Vermaak de klant, boek meer omzet

Als klanten vermaakt worden, zijn zij bereid om te kopen, stelt Jan Willem van Hal, managing director bij Pluspoint, in het aprilnummer van RetailTrends. De Nederlander heeft namelijk veel vrije tijd en wil vermaakt worden. “Voor retailers een kans op een hogere omzet en een betere marge.”

“En als het écht leuk is, dan is prijs niet meer zo’n scherpe randvoorwaarde. Er ligt hier nog een heel speelveld open. Voor de meeste branches is het nog onontgonnen gebied. Neem de modebranche. Mode is beleving en vermaak, ook als het gaat om ‘niet-haute couture’.”

De gehele column is te lezen in het aprilnummer van RetailTrends.
U kunt vrijblijvend een proefnummer aanvragen via
sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!