Bouwmarktketen Praxis heeft in 2005 het best opnieuw aansluiting weten te vinden bij de klant. Het bedrijf heeft afgelopen jaar met succes gekozen voor een nieuwe bedrijfsstrategie. Daarom is het beloond met de Capgemini Re-Connect Retail Award 2006. Deze prijs werd uitgereikt tijdens het jaarlijkse congres Whats Going on in Retailing?!, georganiseerd door European Business Studies. De andere genomineerden waren modeketen WE en elektronicaketen Expert.
De winnaar werd bepaald op basis van een consumentenonderzoek van TNS NIPO, in opdracht van Capgemini. Onderzocht is welke retailer het beste aansluit bij de consument qua sfeer, instore media, innovatief assortiment en nieuwe doelgroepen als jongeren, ouderen en allochtonen.
Op RetailAgenda kunt u vandaag nog een fotopresentatie verwachten van de vijftiende editie van What’s Going on in Retailing?!, ook zal hier een uitgebreid verslag verschijnen.
Praxis wint Capgemini Re-Connect Award
Gepubliceerd op 14 april 2006 om 00:00
Reacties 0