Mud Jeans heeft een nieuwe ceo 

Mud Jeans heeft een nieuwe ceo 

Bert van Son stopt na 11 jaar als ceo van jeansmerk Mud Jeans. Hij draagt het stokje over aan Jolanda Brink en blijft zelf actief als oprichter en woordvoerder van het bedrijf. 

Sinds april is Brink de nieuwe ceo van het circulaire jeansmerk. Dat staat op de LinkedIn-pagina van het merk. “We zijn blij dat Jolanda het team van Mud Jeans komt versterken”, zegt Van Son. “Haar vaardigheden, consumentgerichte manier van denken en versterkend leiderschap zullen waardevol zijn om door te gaan met opschalen en onze premium denim over de hele wereld te brengen.”

Brink heeft gedurende haar carrière bij meerdere internationale retailmerken gewerkt, zoals Nike en Puma. “Ik kijk ernaar uit om voor te bouwen op de sterke basis en het bedrijf naar een hoger niveau te tillen”, vertelt Brink. 

Eerder vertelde Van Son in een RetailTrends-podcast dat Mud Jeans over 10 jaar een wereldmerk moet zijn. Hij gaf toen al aan op zoek te zijn naar een nieuwe ceo. 
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!