Het creëren van de toekomst: ontwikkeling van AENO op de markt voor huishoudelijke apparaten in Nederland

Het creëren van de toekomst: ontwikkeling van AENO op de markt voor huishoudelijke apparaten in Nederland

Aangezien de globalisering het zakelijke landschap blijft veranderen, vinden kleine merken nieuwe kansen en mogelijkheden om hun aanwezigheid uit te breiden. AENO, een Oekraïens merk van klein huishoudelijke apparaten, is een goed voorbeeld van deze trend. Het merk heeft zich al bewezen als fabrikant van betrouwbare en hoogwaardige apparaten in de landen van Midden- en Oost-Europa, zoals Oekraïne, Bulgarije, Tsjechië, Roemenië, Polen, Hongarije, Servië, Slowakije, Slovenië, Kroatië en etc. AENO kondigde onlangs zijn toetreden tot de Nederlandse mark aan, wat getuigt van de voortdurende ontwikkeling van het merk naar wereldwijde expansie.

Het productportfolio omvat luchtreinigers, verwarmingspanelen, stoomreinigers, steelstofzuigers, robotstofzuigers, kledingstomers, blenders, slimme keukenweegschalen, ovens, waterkokers, elektrische grills, tandenborstels. In 2023 zal het merk  de lijn in andere categorieën uitbreiden, namelijk: staafmixers, elektrische dehydrators, slowcookers, irrigators, slimme luchtbevochtigers, luchtgrills, keukenrobots.

Het doel en de missie van AENO is om  één van de toonaangevende en leidende merken van klein huishoudelijke apparaten in Europa te worden, maar tegelijkertijd aan zijn roots trouw te blijven en aan de ontwikkeling van zijn thuisland bij te dragen. Het succes van het merk op andere Europese markten is het resultaat van de toewijding van het merk aan kwaliteit, verantwoordelijkheid voor het milieu, uitzonderlijke klantenservice en de drive om van het Oekraïense merk een wereldwijd succes te maken.

Met de slogan "  Het creëren van de toekomst " creëert AENO niet alleen een merk van slimme huishoudelijke apparaten, maar vormt ook de toekomst van Oekraïne door middel van innovatie en technologische vooruitgang. Deze toewijding wordt duidelijk aangetoond door AENO Premium Eco Smart Heater, die voor zijn uitstekende ontwerp, hoge kwaliteit en innovatie in huisverwarming de prestigieuze Red Dot Award won: Product Design in twee categorieën: ‘’Verwarmings- en airconditioning technologie’’ en “Slim product”.

Toewijding van AENO aan kwaliteit, innovatie en verantwoordelijkheid voor het milieu is duidelijk en aanwezig in al haar producten. Innovatie tijdens de ontwikkelingsfase helpt het merkteam van AENO om afval te verminderen en de recyclingprestaties continu te verbeteren. De vermindering van de op papier geschreven instructies en hun digitalisering in plaats daarvan, het gebruik van milieuvriendelijke verpakkingen, die volledig vrij zijn van plastic, maakt het hergebruik van gerecycleerde verpakkingsmaterialen mogelijk.

Alle AENO producten zijn in één stijl gemaakt en worden met elkaar gecombineerd. De esthetiek van technologie en techniek is onlosmakelijk verbonden met haar functies: de apparaten werken in één ecosysteem dat toegang biedt tot individuele instellingen. De AENO-app stelt consumenten in staat om huishoudelijke apparaten met behulp van een smartphone, handmatig of met behulp van spraakassistenten te bedienen en huishoudelijke apparaten in verschillende automatiseringsscenario's te integreren.

De ontwikkeling van AENO op de Nederlandse markt is een belangrijke stap voor het merk en een belangrijke mijlpaal in zijn wereldwijde expansie. Het merk streeft naar een sterke relatie met zijn klanten en gaat voor een lange en succesvolle aanwezigheid in het land.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!