Bertolli, Heineken, Hema, Interpolis en Rituals genomineerd voor Marketing Jaarprijs

De jury van de Nima Marketing Jaarprijs 2004 heeft 5 organisaties genomineerd uit de shortlist van 12. Het zijn Bertolli (Unilever Bestfoods), Heineken, Hema, Interpolis en Rituals. Op de shortlist staan de organisaties vermeld die door de Nima-leden het meeste zijn voorgedragen voor de Jaarprijs 2004. Op de shortlist staan verder Albert Heijn, Digitenne, DSM, Interpolis, Schiphol Airport, Spyker Automobielen, Suitsupply en Trust. De jury voegde tijdens de vergadering Albert Heijn en Rituals toe. De prijs wordt op komende donderdag uitgereikt tijdens het Societal Event bij Holland Casino in Scheveningen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!