Jenna Flateman Posner vertrekt als chief digital officier bij sneakerketen Snipes. Wel blijft ze actief in de retailsector: na vier jaar stapt ze over naar Solo Brands.
Dat kondigt de Amerikaanse aan op LinkedIn. Voordat ze in 2019 aan de slag ging als techdirecteur bij Snipes, was ze directielid van platformen als Radius8 en Salesforce. Flateman Posner zegt dankbaar te zijn dat haar carrière zich heeft verschoven in de richting van retail.
De overstap naar Solo Brands betekent voor Flateman Posner een nieuwe uitdaging, waarbij ze zich niet meer richt op één merk, maar op een groter merkenportfolio. Onder het Amerikaanse Solo Brands vallen d2c-merken als Solo Stove, Chubbies, Oru-kajak en TerraFlame.
Flateman Posner was de afgelopen jaren verantwoordelijk voor de groei van de Duitse schoenenketen in Amerika. Ook stond ze als techdirecteur aan het begin van een digitale transformatie. Met succes: sinds haar benoeming vervijfvoudigde het personeelsbestand, nam de keten meerdere Amerikaanse branchegenoten over en werd het aantal winkels in de VS flink opgeschroefd.
Reacties 0