Keying into the brain

Op 27 april worden de SAM AWARDS uitgereikt. Deze komen toe aan de meest “uitmuntende beeldschermproducties die gemaakt zijn om te communiceren met een specifieke doelgroep." De uitreiking zal plaats vinden tijdens de vierde editie van het Keying into the Brain-mediafestival. Tijdens dit festival, een initiatief van de Stichting Audiovisuele Manifestaties (SAM), staan mediaproducties als websites, multimedia of films centraal, die in opdracht van het bedrijfsleven, overheid of instellingen zijn gemaakt.

Onder de inzendingen voor de SAM AWARDS zijn onder meer twee projecten van Media Landscape. Het betreft hier de narrowcasting-concepten die zij ontwikkeld hebben voor ABN Amro en Bruna.

Meer informatie op RetailAgenda.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!