Webinar: Moet uw merk investeren in emotionele klantenbinding (en hoe)?

Webinar: Moet uw merk investeren in emotionele klantenbinding (en hoe)?

Hoewel emotionele klantenbinding een abstract concept is, kan het zeer tastbare resultaten opleveren. Om u te helpen die emotionele klantenbinding op te bouwen, organiseert Comarch een webinar boordevol experts die samen met u de psychologie achter klantgedrag en de kracht van echte merkbetrokkenheid onderzoeken.

Hoewel veel mensen zich aansluiten bij een loyaliteitsprogramma om te besparen via kortingen en speciale aanbiedingen, bewijzen de meest succesvolle merken consequent dat er geen loyaliteit is zonder emotionele connectie. Moderne klanten willen vaak de twee – een echte band met de waarden die uw bedrijf uitstraalt én de financiële voordelen die ze krijgen door bij u te winkelen. 

Hoe vindt u het juiste evenwicht?

Dat proberen onze experts te ontcijferen tijdens de komende Comarch-webinar. Sluit aan op 26 september, 9.00 u. CEST en ontdek alle types, voordelen en valkuilen van emotionele klantenbinding. Ontdek hoe een aangename beleving de ervaring van de klant én hun band met uw merk kan transformeren.

Met marketingexperts zoals Adam Posner van The Point of Loyalty, Marlena Półrola van Comarch en Deepak Pradhan van ADNOC Distribution creëert u na dit webinar echte loyaliteitsmagie.

Klik op de link hieronder om u in te schrijven voor de webinar.
GRATIS REGISTREREN

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!