Formule grapedistrict wil toegankelijke wijn

De nieuwe formule grapedistrict wil wijn ontdoen van zijn vermeende traditionele en stoffige imago. Het wil hiermee de steeds groter wordende groep jonge wijndrinkers aanspreken. Volgens de formule is er sprake van een “discrepantie tussen wijn en de beleving van veel van haar drinkers.”

De eerste grapedistrict-winkel heeft eerder deze maand zijn deuren geopend in de Amsterdamse Pijp. Een tweede volgt in mei, in de Jordaan. In de winkels is geen donker eikenhout te bekennen. Hiermee moet de drempel voor jonge wijndrinkers worden verlaagd, zodat zij “voor elk moment een geweldige wijn kunt vinden zonder dat je een wijndiploma nodig hebt of een goldcard.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!