Foodstartup Johnny Cashew schroeft retailpartners op

Foodstartup Johnny Cashew schroeft retailpartners op

Door een samenwerking met Albert Heijn krijgt de foodstartup er 600 verkoooppunten bij. 

Johnny Cashew schroeft het aantal retailpartners op: sinds kort liggen de producten van de foodstartup in de schappen van Albert Heijn. Daarmee krijgt het bedrijf 600 extra verkooppunten.

De producten van de foodstartup zijn naast de schappen van de supermarkt, ook beschikbaar in de webshop Albert Heijn. Eerder ging Johnny Cashew al samenwerkingen aan met Picnic, Landmark, Ekoplaza, Wereldwinkel, Pieter Pot en Gorillas. Het bedrijf werkt ook samen met Lidl, al worden de producten daar niet onder de naam Johnny Cashew verkocht.

Johnny Cashew heeft als doel om de 'omreiscashew' overbodig te maken. Om te zorgen dat het transport, en de bijbehorende uitstoot, wordt gereduceerd door de noten in het land van herkomst te verwerken. 

Lees hier het interview van RetailTrends over het ontstaan van Johnny Cashew, inclusief het antwoord op de vraag: 'Wat is de link met Johnny Cash?'

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 37.500 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!