Foodstartup Johnny Cashew schroeft retailpartners op
Gepubliceerd op 20 oktober 2023 om 12:13
Johnny Cashew schroeft het aantal retailpartners op: sinds kort liggen de producten van de foodstartup in de schappen van Albert Heijn. Daarmee krijgt het bedrijf 600 extra verkooppunten.
De producten van de foodstartup zijn naast de schappen van de supermarkt, ook beschikbaar in de webshop Albert Heijn. Eerder ging Johnny Cashew al samenwerkingen aan met Picnic, Landmark, Ekoplaza, Wereldwinkel, Pieter Pot en Gorillas. Het bedrijf werkt ook samen met Lidl, al worden de producten daar niet onder de naam Johnny Cashew verkocht.
Johnny Cashew heeft als doel om de 'omreiscashew' overbodig te maken. Om te zorgen dat het transport, en de bijbehorende uitstoot, wordt gereduceerd door de noten in het land van herkomst te verwerken.
Lees hier het interview van RetailTrends over het ontstaan van Johnny Cashew, inclusief het antwoord op de vraag: 'Wat is de link met Johnny Cash?'