“Dankzij CCV SoftPOS hebben wij de wachttijden verkort”, aldus Stephan de Wit van MediaMarkt. Sinds een aantal maanden werkt MediaMarkt met CCV SoftPOS. Ontdek hoe CCV de betaalervaring naar een volgend niveau brengt.
Ben jij, net als MediaMarkt, klaar om de betalingservaring te transformeren? Maak kennis met CCV SoftPOS - dé sleutel tot een hogere klanttevredenheid en ongeëvenaarde flexibiliteit en efficiëntie in de betaalwereld. Dankzij deze betaaloplossing is het mogelijk om direct de deal te sluiten op één handheld device, waar je zowel de order invoert en mee afrekent. Waar de klant ook is. Een verbetering dus van de klantervaring met optimale flexibiliteit binnen de retail.
Eenvoudig, snel en flexibel
CCV, dé ervaren en toekomstbestendige betaalpartner, maakt het met CCV SoftPOS mogelijk om op handheld devices contactloze betalingen op een eenvoudige, snelle manier te accepteren. Het is veilig, voldoet aan de nieuwste beveiligingsnormen en breidt elke Android-device uit tot een volwaardige betaalautomaat. Deze betaaloplossing is naast een betaalautomaat óók een uitbreiding en een back-up van de huidige betaalautomaten.
CCV SoftPOS biedt retailers de mogelijkheid om:
- Te profiteren van volledige mobiliteit voor tijdelijke verkoop- en marketingactiviteiten.
- Kosten te besparen: er is geen extra investering nodig voor hardware.
- De wachttijd te verkorten door snelle betalingen mogelijk te maken tijdens piekmomenten.
- De klantenservice te verbeteren door advies te combineren met betalingsverwerking.
- Optimalisatie van de customer journey: accepteer betalingen op elk gewenst moment en op elke locatie.
Geslaagde pilots met Primera en MediaMarkt
Met Primera en MediaMarkt werden succesvolle pilots gedraaid: “In de afgelopen decembermaand draaiden wij de ultieme stresstest voor de mobiele kassa. De naadloze integratie van contactloos betalen middels CCV SoftPOS en de mobiele kassa op een Android device geeft eindeloze mogelijkheden om de klantreis te optimaliseren. Betalen wordt dankzij CCV SoftPOS makkelijker en sneller!”, aldus Nishan Jonkers, Head of ICT bij Primera.
MediaMarkt ervaarde het volgende: “Dankzij CCV hebben wij een unieke én snelle oplossing voor het afsluiten van telecomabonnementen. Het versnelt afsluiten van telecomabonnementen en het mogelijk maken van contactloos betalen heeft de doorloopsnelheid verhoogd. De wachttijden zijn verkort en dat maakt de ervaring voor klanten een stuk fijner.
Voor de toekomst zien we kansen voor soortgelijke verbeteringen in andere aspecten van de winkelervaring, zoals direct betalen bij het bestellen en bezorgen van producten”, vertelt Stephan de Wit, businessunit manager TeleCom.
Dit betekent een grote verbetering in retail, want zowel Primera als MediaMarkt ervaren dat CCV SoftPOS zorgt voor:
- Snellere doorlooptijden
- Verhoogde flexibiliteit
- Leukere werkervaring van winkelpersoneel
- Vermindering piekmomenten
- Optimalisatie van de customer journey
Over CCV
CCV is al 65 jaar een toonaangevende betalingspartner die alles-in-één betaaloplossingen biedt. Zij werken samen met retailers om de betalingservaring te verbeteren en de verkoop te stimuleren. De nieuwste kennis en innovatie worden weerspiegeld in hun producten en diensten. Dit opent mogelijkheden voor elke retailer, klein en groot.
Is deze betaaloplossing geschikt voor jouw Retail Business?
Wil je meer informatie over deze nieuwe betaaloplossing? Bekijk dan de website van ccv of neem contact op met één van de accountmanagers via corporatesales@ccv.eu
Reacties 0