Sta jij voor nieuwe uitdagingen op het gebied Customer Care, Packaging, Marketing Automation, Distributie, CRO, en nog veel meer? Maar ben jij vastberaden om dé oplossingen te vinden die jouw digitale ambities naar een hoger niveau tillen? Dan is de Webwinkel Vakdagen iets voor jou!
Op 23 en 24 januari zal de Jaarbeurs in Utrecht bruisen van activiteit, want: de 17de(!) editie het grootste digital commerce event van de Benelux keert terug. Duizenden professionals krijgen de ultieme kans om hun vakkennis te laten groeien. En jij kunt erbij zijn door je gratis aan te melden.
Op naar digitale groei
Het gevarieerde aanbod aan exposanten en lezingen maakt de Webwinkel Vakdagen interessant voor bedrijven en digitale ambities van diverse groottes. Of je nu in een start-up, scale-up of enterprise beweegt; deze vakbeurs is er voor iedereen die het maximale resultaat wil halen uit digitale activiteiten.
Leer van sprekers als:
- Jimmy van der Pas (E-commerce Manager), die Malelions met een doordachte marketingstrategie vol met partnerships uit liet groeien tot een geliefd modelabel.
- Monique van Zundert (Marketing manager), die de waarde van productcontent voor de Smartwares Group opschaalde om de beste resultaten te behalen.
- Etienne Donicie en Martin van Kranenburg van Schrijven voor het Brein, die als echte conversiespecialisten het beestje bij de naam durven te noemen als ze jouw website onder de loep nemen.
Voor digitale nieuwkomers, scale-ups en enterprises
Bevind jij je sneller dan verwacht in het vaarwater van digitale transformatie? Streef je ernaar om steeds een stapje voor te lopen op de snelle ontwikkelingen en trends of zoek je naar oplossingen om scherp en in lead te blijven op bekend terrein?
De Webwinkel Vakdagen geeft jou in slechts 1 of 2 dagen een compleet overzicht van relevante, actuele kennis uit de branche.
Wil jij je digitale ambities realiseren?
Je vakkennis groeit op de WWV! Gratis aanmelden is eenvoudig en zo geregeld. Twijfel je nog of de Webwinkel Vakdagen iets voor jou is? Bedrijfs-, marketing- en digital managers vertellen je waarom je een bezoek aan de WWV niet aan je voorbij mag laten gaan.
Reacties 0