Lingeriemerk Soft Revolt haalt 1 miljoen euro op

Lingeriemerk Soft Revolt haalt 1 miljoen euro op

Het geld wordt voornamelijk ingezet om de footprint van duurzame beha’s te verkleinen.

Het Nederlandse lingeriemerk Soft Revolt heeft het afgelopen jaar ruim 1 miljoen euro opgehaald. Met het geld wil het merk de footprint van duurzame beha's verkleinen.

Naast de verduurzaming van de producten, moet het opgehaalde geld gebruikt worden om het team uit te breiden het verder te groeien. Momenteel levert de startup beha’s aan vrouwen in 17 landen.

Het geld komt vooral van het Borski Fund, een durfkapitaalfonds voor vrouwelijk ondernemers. Dat fonds leverde ruim 8 ton. De andere 300.000 euro kwam vanuit crowdfunding eerder dit jaar. Met dat geld is geïnvesteerd in nieuwe producten.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!