AH directeur De Boer verdedigt prijsdaling op congres

Tijdens het najaarscongres van het Erasmus Food Management Institute verdedigde AH topman De Boer de aanhoudende prijsdalingen bij Albert Heijn. "In ons omringende landen is de marktleider niet de duurste, maar zit hij qua prijsperceptie in de middenmoot. Dat is de positie die ik ook ambieer voor Albert Heijn. Laurus heeft voor het eerst gezegd dat ze zich zullen beraden hoe ze zullen reageren. Je moet als bedrijf uitgaan van je eigen business-model in plaats van blind volgen. Het is toch duidelijk dat hun omzet per vierkante meter een stuk lager ligt dan bij ons en dat zij het op deze manier niet vol kunnen houden. Regionale spelers hebben een enorme klantenloyaliteit. Ze kunnen toch andere dingen verzinnen dan steeds te volgen?", aldus De Boer.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!