Nederlander belt vaak prepaid in supermarkt

De helft van de Nederlanders met een prepaid telefoon gebruikt deze om te bellen in de supermarkt. Vier van de tien mobiele gesprekken in de winkel gaan over de boodschappen. Dat blijkt uit onderzoek dat bureau TNS Nipo in opdracht van Albert Heijn heeft gehouden. Zo`n 75% van de supermarktklanten zegt zich overigens niet te ergeren aan het mobiel telefoneren in de winkel. De ondervraagden vinden mobiel bellen in het openbaar vervoer, de horeca en de bioscoop veel storender. Reden voor het onderzoek is dat Albert Heijn zijn eigen prepaid telefoondienst AH Mobiel meer onder de aandacht wil brengen. De supermarktketen heeft naar eigen zeggen tegenwoordig zo`n 130.000 klanten van AH Mobiel. Driekwart van deze gebruikers komt van een andere provider.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!