Donderdag op RetailTrends.nl: Dick Boer

CEO & President Albert Heijn Arena over het terugwinnen van klanten en de herpositionering van Albert Heijn.

“Natuurlijk was prijs een belangrijk gegeven. Maar hoe breng je dat over op de consument? De grootste vraag was wat de truc nu was om Albert Heijn een nieuwe positie te geven, maar we moesten het de concurrentie tegelijkertijd ook niet te makkelijk maken. Een prijsverlaging is immers zo gekopiëerd.”

Op donderdag 11 mei verschijnt het meinummer van RetailTrends.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!