Groeiend Joolz breidt uit naar Frankrijk

Groeiend Joolz breidt uit naar Frankrijk

Het kinderwagenmerk uit Amsterdam mikt op een omzet van meer dan 60 miljoen euro voor dit jaar.

Nederlands kinderwagenmerk Joolz kondigt aan op korte termijn fysieke verkooppunten te openen in Frankrijk. Wel was het merk uit Amsterdam al eerder in het land actief met een webshop. 

Naar eigen zeggen worden de verkooppunten in Frankrijk 'in gereedheid gebracht'. Waar de verkooppunten precies worden geopend, en hoe veel het er zijn, maakt het Amsterdamse merk nog niet bekend. 

Het is niet de eerste stap van Joolz over de grens. Het kinderwagenmerk, opgericht in 2007, is inmiddels verkrijgbaar in 50 landen, waaronder de Verenigde Staten en Korea. Vooral in de regio Azie-Pacific groeit het merk hard: 451 procent in 2023. Inmiddels zijn de producten van het merk te vinden op zo'n 1.400 verkooppunten in totaal. 

Voor komend jaar mikt het bedrijf op een jaaromzet van meer dan 60 miljoen euro. “Het gaat ons in iedere markt waar we opereren voor de wind en we maken razendsnelle groei door. En er zitten nog veel innovaties, nieuwe distributie en lanceringen in de pijplijn", aldus ceo Richard den Hollander.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 45.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ minimaal 50% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!