RetailTrends 5 is een extra dik nummer, voorzien van de special Consument & Retail. Deze eerste thema-special telt 30 pagina’s en staat boordevol informatie over belangrijke trends op het gebied van consumentengedrag en retailing. In verschillende verhalen komt het thema klantkennis aan bod, zoals in het verhaal van het Engelse bureau Dunnhumby dat al zeker tien jaar de klantgegevens van supermarktgigant Tesco analyseert en gericht acties ontwikkelt. Hiermee ‘outsmart’ Tesco alle concurrentie.
Trendanaliste Christine Boland neemt u mee in de wereld van de maatschappelijke trends. Zij gaat dieper in op Duurzaamheid en Insperience, beide bepalend voor het consumentengedrag van nu maar zeker ook van de toekomst. En correspondent Paul van Horn bezocht in Tokio alle grote retailbeurzen en belicht de nieuwste ontwikkelingen.
Het meinummer van RetailTrends verschijnt aanstaande donderdag, 11 mei.
Extra: Special Consument & Retail
Gepubliceerd op 10 mei 2006 om 00:00
Reacties 0