Het logo Gekozen Product van het Jaar en de varianten Gekozen Huismerk, Merk en Winkelketen hebben een aanzienlijke impact op jouw verkoop en op de perceptie van de consument.
Het logo wordt herkend door 7 op de 10 Nederlanders en genereert, volgens de feedback van de winnaars zelf, gemiddeld 25% meer verkoopvolume in één jaar. Wij weten dat in het algemeen meer dan 1 op de twee in de sector merken een aanzienlijke omloopsnelheid op bij producten met het logo en allemaal denken dat het logo vertrouwen wekt bij consumenten. Onze logos zijn werelwijd gekend en aanwezig sinds 1987 in meer dan 40 landen.
Reserveer alvast je deelname in de zomer in een paar klikken en neem de tijd om later uw dossier af te ronden. Dit verzekert je inschrijving snel en geeft je alle kansen om te profiteren van de bewezen impact van onze logo’s.
www.poynetherlands.com
Vergroot jouw marktaandeel
Gepubliceerd op 15 juli 2024 om 06:00
Bram Schaap 17 jun, 11:48