Vergroot jouw marktaandeel

Vergroot jouw marktaandeel

Het logo Gekozen Product van het Jaar en de varianten Gekozen Huismerk, Merk en Winkelketen hebben een aanzienlijke impact op jouw verkoop en op de perceptie van de consument.

Het logo wordt herkend door 7 op de 10 Nederlanders en genereert, volgens de feedback van de winnaars zelf, gemiddeld 25% meer verkoopvolume in één jaar. Wij weten dat in het algemeen meer dan 1 op de twee in de sector merken een aanzienlijke omloopsnelheid op bij producten met het logo en allemaal denken dat het logo vertrouwen wekt bij consumenten. Onze logos zijn werelwijd gekend en aanwezig sinds 1987 in meer dan 40 landen.

Reserveer alvast je deelname in de zomer in een paar klikken en neem de tijd om later uw dossier af te ronden. Dit verzekert je inschrijving snel en geeft je alle kansen om te profiteren van de bewezen impact van onze logo’s.

www.poynetherlands.com
 

Reacties 1


Bram Schaap 17 jun, 11:48

Hi, wat houdt deze samenwerking precies in? Gaan jullie trends analyseren voor Gekozen Product van het Jaar?

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!