“Zwaartepunt macht naar retailer”

Het zwaartepunt in de machtsverhouding tussen retailers en fabrikanten verlegt zich naar de retailer. Dat zegt Bram Nauta, directeur van POPAI Benelux, in het meinummer van RetailTrends. “Kijk maar naar Procter & Gamble. Zij verschuiven miljoenen dollars reclamebudget naar de ‘drie meter voor het schap’. Ons recent onderzoek voor Procter & Gamble in dierenvoeding bevestigt die trend. Retailers dicteren hun leveranciers. Zij bepalen het assortiment in hun winkels en hoe je bij hen adverteert.”

Het gehele artikel is te lezen in de Special Consument & Retail in het meinummer van RetailTrends.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!