Niet alleen in Nederland, ook in Rusland is narrowcasting bezig met een snelle opmars. Recent nog heeft grote speler op de retailmarkt Ramstore Retail Network zich op narrowcasting gestort. Deze organisatie, waartoe winkelcenters, hypermarkten en supermarkten behoren, gaat hiervoor samenwerken met Indoor Media TV, partner van Scala in Rusland. Het resultaat: op veertig locaties met hoge omzetten en klantenaantallen zal de Russische consument met narrowcasting worden geconfronteerd.
“Het project biedt een unieke adverteermogelijkheid voor de Russische markt. En voor winkelmanagers is het een nieuwe methode om de doelgroep te beïnvloeden”, aldus Tony Yammine van Indoor Media TV. “We weten dat 75 procent van de aankoopbeslissingen in de winkel wordt genomen, en we verwachten een stijging in de verkoop van dertig procent.” Nog tijdens dit kwartaal zullen duizend schermen in gebruik zijn voor dit project.
Narrowcasting rukt ook in Rusland op
Gepubliceerd op 15 mei 2006 om 00:00
Reacties 0