Infographic: Zo werkt het algoritme van TikTok

Infographic: Zo werkt het algoritme van TikTok

Op TikTok gebeurt het. Althans voor veel jongeren wel. En ook de iets ouderen onder ons hebben het socialemediaplatform inmiddels omarmd. Het is een plek geworden waar je als retailer of merk snel veel aandacht kunt genereren, mits je op het juiste moment met iets grappigs, interessants of afwijkends op de proppen komt.

Maar ja, zul je net zien: heb je iets ge-wel-digs bedacht, merkt niemand het op. Welkom in de wereld van het TikTok-algoritme. Het team van GiraffeSocial legt het in onderstaande infographic uit.

 

Op TikTok gebeurt het. Althans voor veel jongeren wel. En ook de iets ouderen onder ons hebben het socialemediaplatform inmiddels omarmd. Het is een plek geworden waar je als retailer of merk snel veel aandacht kunt genereren, mits je op het juiste moment met iets grappigs, interessants of afwijkends op de proppen komt.

Maar ja, zul je net zien: heb je iets ge-wel-digs bedacht, merkt niemand het op. Welkom in de wereld van het TikTok-algoritme. Het team van GiraffeSocial legt het in onderstaande infographic uit.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!