Nederland minder gek op all-inclusive

Vakanties volgens de all-inclusive formule beginnen hun populariteit te verliezen onder de Nederlandse bevolking. De hausse van deze formule lijkt achter de rug. Een ANWB-woordvoerder: “De mensen vinden het leuk om weer eens wat anders te doen, buiten de grenzen van het resort. Ze ontdekken dat daar ook allemaal leuke restaurantjes zijn.”

De ANWB onderzocht op basis van TNS/NIPO/ANVR, het Continu Vakantieonderzoek 2006, waar en hoe Nederlanders hun vakantie doorbrengen. Een andere trend: “Mensen gaan ook weer graag met auto op vakantie.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!