Merkconsistentie als kracht: VIA Outlets’ verhaal

Merkconsistentie als kracht: VIA Outlets’ verhaal

Als retailer weet je hoe lastig het is om de neuzen van je werknemers dezelfde richting op te laten wijzen. Ondanks 3000+ werknemers en 1000+ winkels in negen landen, slaagt VIA Outlets daar met MobieTrain in dankzij een weldoordachte onboarding- en groeistrategie. Via slimme trainingen zorgen ze ervoor dat hun medewerkers volledig op de hoogte zijn van de unieke geschiedenis, missie, visie en waarden van hun merk.

Op zoek naar dezelfde merkconsistentie in jouw bedrijf? Haal inspiratie uit het krachtige verhaal van een toonaangevende speler op het vlak van premium fashion outlet.  

Lees het verhaal van VIA Outlets

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!