Albert Heijn breidt non-foodassortiment verder uit; meer (kunst)bloemen en planten

Albert Heijn breidt non-foodassortiment verder uit; meer (kunst)bloemen en planten

Albert Heijn vernieuwt zijn bloemen- en plantenassortiment. Ook komt er een extra assortiment van kunstbloemen, vazen, potten en wenskaarten.

Het nieuwe assortiment is in 100 filialen beschikbaar en wordt dit jaar landelijk uitgerold. De marktleider van Nederland heeft in totaal meer dan 1.000 winkels.

Het is voor de supermarktketen een nieuwe stap in het uitbreiden van het non-foodassortiment. Zo kondigde de retailer in het najaar aan een broodrooster, blender, staafmixer, waterkoker en AirFryer aan het assortiment toe te voegen onder de naam Blue Home. Daarnaast lanceerde Albert Heijn vorig jaar mei al een voordeelshop met daarin uitjes en non-foodproducten.

In zijn column van november was Peter Garstenveld kritisch op de uitbreiding. Lees zijn visie op deze nieuwe stap hier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!