“Branchevervaging teken van armoede”
Gepubliceerd op 24 mei 2006 om 00:00
Andere sprekers op deze dag waren Ginus Tiemessen (vertrekkend algemeen directeur BelCompany), Kitty Koelemeijer (hoogleraar Nyenrode) en Michel van Tongeren (partner SVT Branding Design Group). De centrale vraag tijdens deze bijeenkomst was “Wordt er wel genoeg geïnnoveerd?”
Koelemeijer heeft daar in ieder geval haar twijfels bij, het blijft bij innovaties volgens haar vaak bij oude wijn in nieuwe zakken. “Vaak is er zelfs sprake van verkeerde innovaties. Je moet er in de markt wel iets mee bereiken” Volgens Koelemeijer zullen differentiatie en branchevervaging in de komende jaren sterker doorzetten.
Lees het gehele, uitgebreide verslag van het Vedis Trendcafé, tijdens de Algemene Ledenvergadering, op RetailAgenda.nl.
De volgende Vedis Trendcafé’s vinden plaats op 26 september en 7 december (samen met TMA).
Reacties 0