Baby’s nieuwe doelgroep Philips

Philips neemt het Britse babyverzorgingsbedrijf Avent over voor 675 miljoen euro. Met deze overname wil het zijn positie op de markt voor persoonlijk verzorging versterken. “We zien de gezondheid en het welzijn van moeders en kinderen als een belangrijke toekomstige markt voor Philips.” Avent is marktleider in het Verenigd Koninkrijk, en een van de drie grootste producenten van babyverzorgingsproducten in de Verenigde Staten. Het had het afgelopen boekjaar een omzet van 165 miljoen euro.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!