Het winkelgedrag van consumenten verandert in rap tempo. Gemak en snelheid zijn belangrijker dan ooit, en daar hoort een soepele betaalervaring bij. Of het nu gaat om het afrekenen van boodschappen, het opladen van een elektrische auto of betalen bij thuisbezorging; klanten willen eenvoudig en veilig betalen. Zonder moeite.
CCV biedt supermarkten en retailers een end-to-end betaaloplossing die schaalbaar, betrouwbaar en future-proof is. Zo ondersteunen ze elke betaalflow, van snelle checkout tot selfservice, mobiel betalen én transactieverwerking. Bovendien zorgt onze multi-acquiring betaaloplossing voor maximale flexibiliteit. Vele supermarkten gingen al voor, zoals Albert Heijn, Jumbo en DekaMarkt.
Hoe ziet de soepele supermarktervaring eruit volgens CCV?
Stel je voor: Emma rijdt de parkeerplaats van de supermarkt op en parkeert bij het EV-laadstation zodat ze haar auto op kan laden. Ze tikt haar betaalpas tegen de CCV Edge IM15, een contactloze betaalterminal met PIN-on-glass technologie. Zonder een app te downloaden of een account aan te maken, betaalt ze direct en gemakkelijk. En terwijl haar auto oplaadt, loopt ze rustig de winkel in.
Om haar boodschappen ontspannen te beginnen, haalt Emma een verse cappuccino bij de zelfbedieningskoffiemachine. Binnen een paar seconden is haar contactloze betaling via de CCV IM30 voltooid. Geen gedoe met kleingeld, gewoon snel en veilig betalen.
Tijdens het winkelen vult Emma haar mandje met verse producten en huishoudelijke benodigdheden. Bij de zelfscankassa rekent ze eenvoudig af via de CCV Nexus Pad A35, die naadloos integreert met de betaalomgeving. Of ze nu kiest voor contactloos, PIN of haar mobiele wallet, de betaling verloopt soepel en zonder onderbrekingen.
Voor Emma betekent dit snelheid en gemak. Voor de supermarkt is het minstens zo belangrijk dat de achterliggende transactieverwerking stabiel en betrouwbaar is. Dankzij CCV draaien kassa’s en self-checkouts probleemloos door, blijven wachtrijen kort en worden betalingen veilig verwerkt.
Later die dag worden Emma’s andere boodschappen thuisbezorgd, die ze eerder online heeft besteld. De bezorger gebruikt een Android-handheld met CCV SoftPOS, zodat Emma haar kaart alleen maar hoeft te tikken om veilig en direct te betalen. Geen extra hardware en geen vertraging. Alles kan geregeld worden in één handeling op één handheld device. Gewoon een snelle mobiele betaaloplossing, direct aan de deur.
Efficiënte betaaloplossingen voor Retail
Van bezoek aan de supermarkt tot bezorging aan huis: met CCV wordt betalen sneller, flexibeler en klantvriendelijker. Retailers profiteren van betrouwbare technologie, eenvoudige integratie en een toekomstbestendige betaalervaring die past bij het moderne consumentengedrag. En dat met de service en expertise van een ervaren en toegankelijke partner, op elk moment van de klantreis.
Vele supermarkten & retailers gingen voor
CCV is een betrouwbare en sterke betaalpartner in Retail, en biedt één aanspreekpunt voor alles rondom betalen in deze markt. Vele grote retailers & supermarkten gingen al voor. Zoals Hema, Hornbach, AS Watson, Albert Heijn, Jumbo, DekaMarkt en anderen.
Benieuwd naar de mogelijkheden rondom onze end-to-end betaaloplossing, multi-acquiring en value added services? Wij gaan graag in gesprek. Neem contact op met één van de accountmanagers via corporatesales@ccv.eu of kijk op de website. Liever persoonlijk kennismaken? Bezoek ons tijdens het Retail Trends Live event in Amsterdam.
Over CCV
CCV is al 68 jaar een toonaangevende betalingspartner die alles-in-één betaaloplossingen biedt. CCV werkt samen met retailers om de betalingservaring te verbeteren en de verkoop te stimuleren. Met onze up-to-date kennis en de nieuwste innovaties zorgen we voor een veilige, soepele en toekomstbestendige betaalomgeving.
Reacties 0