Aankoop Edah helpt geboorte nieuwe Golff

“Bijna de helft van de zestig Golff-ondernemers betaalt mee aan de aankoop van Edah.” Dat stelt commercieel directeur Hans van der Lest van moederbedrijf Prisma Food Retail, op haar beurt een onderdeel van Sligro. Hoeveel Edah-winkels uiteindelijk bij Sligro belanden, vecht het bedrijf nu nog met Sperwer uit.

“Ondernemers die vroeger hebben aangegeven te willen uitbreiden, krijgen nu de kans”, zegt van der Lest. Uit ons jaarlijks onderzoek naar de wil om uit te breiden, blijkt dat de helft van de ondernemers de stap wil wagen. De nieuwe generatie Golff-winkels heeft een ruimer format en zouden perfect passen in de bestaande Edah’s.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!