“Verplicht consumentenklacht behandelen"

De Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) moet verplicht klachten van consumentenorganisaties in behandeling nemen. Dat vindt een meerderheid in de Tweede Kamer, die de kwestie deze week aan zal kaarten bij minister Brinkhorst van Economische Zaken.

Jan ten Hoopen van het CDA licht toe: “De positie van de consument moet in het mededingingsrecht versterkt worden. Dat kan als belanghebbenden hun klachten bundelen en een organisatie namens hen terecht kan bij de NMa.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!