Super de Boer wordt opnieuw gelanceerd

Na de fusie tussen De Boer, Unigro en daarna Vendex in 1998 zag de toekomst voor Laurus er rooskleurig uit. Tot de positie van marktleider kwam het echter niet. Het concern kwam in een diep dal terecht. Er moesten drie grote stappen genomen worden. De backoffice moest verbeterd worden, de kosten moesten sterk gereduceerd worden en de drie resterende formules moesten acuut gemoderniseerd worden. Recentelijk werden er bij het concern nog 1.290 banen geschrapt. Directeur Harm-Jan Sloter van Super de Boer ziet de toekomst positief in. Hij presenteerde onlangs de nieuwe plannen van Super de Boer. Onlangs openden de eerste winkels met een nieuw logo, nieuwe kleuren, een nieuwe actiestraat en een nieuw huismerkassortiment. Midden volgend jaar moeten 300 van de 400 winkels om zijn. In de nieuwe structuur van de supermarktketen wordt agf een speerpunt. Eerder richtte de formule zich daar ook op, maar deze keer zijn er volgens Sloter betere basisvoorwaarden geschapen. `We hebben veel geinvesteerd in het agf-proces, in de samenwerking met The Greenery in ontwikkeling van nieuwe producten en ook in het logistieke proces.`

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!