35% marktaandeel ketens in fashion

Het marktaandeel van ketens wordt steeds groter in de fashion retail. Op dit moment hebben de modeketens ruim 35 procent van de markt in handen. Dat blijkt uit de Sectorvisie Mode van ING. In 2001 lagen de marktaandelen van ketens en zelfstandige detaillisten nog ongeveer gelijk: 31,5 om 31 procent.

Zelfstandige modeverkopers hebben op dit moment samen nog 26,6 procent van de markt in handen. Overigens lijden niet alleen de zelfstandigen onder de groei van de ketens. Ook afzetkanalen als warenhuizen (9,2 procent marktaandeel) en textielsupers (3,9 procent) verliezen terrein.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!