Tui haalt winst uit narrowcasting

Vandaag in de wekelijkse nieuwsbrief van RetailTech.nl: ‘Tui haalt winst uit narrowcasting’. Maar behalve dit bericht valt er nog veel meer nieuws op het raakvlak van retail en technologie te rapen:

- MTV Nederland opent downloadwinkel
- Mobieltje combineert winkel en web
- Interactieve etalage bij Score
- Nike maakt narrowcasting interactief
- Amazon verkoopt nu ook soep
- en nog veel meer…

De nieuwsbrief van RetailTech.nl wordt iedere donderdag, aan het begin van de middag verzonden. Wilt u deze nieuwsbrief ook ontvangen? Klik dan hier.

Abonnees van de RetailNews-nieuwsbrief kunnen zich ook inschrijven door op de link “Klik hier om uw profiel te wijzigen” te klikken, onderaan de nieuwsbrief.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!