Gratis shampoo verspreidt reclame

Gratis cosmeticaproducten die reclame verspreiden, een win-win-situatie voor producent en consument. Elke consument komt meerdere malen per dag in de badkamer, elke keer valt zijn oog opnieuw op de gratis publiciteit. Robert van den Berg, eigenaar van Cajole Cosmetics in Haarlem mag zich de bedenker van de marketingstunt noemen. Zakjes haargel met reclame werden vorig jaar op drukbezochte locaties, zoals stations uitgedeeld.

Met zes producten verleidt Cajole de verscheidene doelgroepen. Douchegel, haargel en shampoo voor mannen, gratis shampoo en conditioner voor vrouwen en bad- en showergel voor de kids.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!