Media Markt heeft vooralsnog één slag in de narrowcastingtrend gewonnen. Vandaag in de derde editie van de wekelijkse RetailTrends Media-nieuwsbrief. En verder – onder meer:
- “Herstel V&D duurt zeker drie jaar”
- Extra info: Unilever koestert gezondheid
- HBD: Digitaal platform
- De tien regels van Wal-Mart’s Sam Walton
- Foodservice-congres vecht voor maagaandeel
- Trendtour door New York
Abonnees van de RetailNews- en RetailTech-nieuwsbrief ontvangen deze emailbrief nog twee weken op proef. Wilt u ook na deze periode op de hoogte worden gehouden, klik dan op de link 'Klik hier om uw profiel te wijzigen', onderaan uw RetailNews.nl- of RetailTech.nl-nieuwsbrief. Nog geen abonnee, maar wel de nieuwsbrief van RetailTrends Media ontvangen? Klik hier.
Media Markt kampioen narrowcasting
Gepubliceerd op 10 juli 2006 om 00:00
Reacties 0