Blind paar niet meer welkom bij AH

Een Albert Heijn-vestiging in Soest heeft een blind echtpaar, al achttien jaar klant, laten weten dat het niet meer welkom is. Het helpen van de klanten zou teveel tijd kosten, aldus bedrijfsleider E. Steensma. “Straks komen mensen met gebroken benen of ouderen ons ook vragen om boodschappen in te pakken. We willen geen precedent scheppen en hebben voor die service de landelijke bezorgdienst.” Daarmee doelt de filiaalchef op Aholds internetwinkel Albert.

Het stel zelf ziet de bezorgservice niet zitten. “De kosten wegen niet op tegen een kwartiertje hulp. En we halen nota bene met onze blindengeleidehonden zelf onze boodschappen op!”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!