Excuses AH aan blind paar

Het visueel gehandicapte stel dat onlangs nog de toegang tot de AH in Soest werd ontzegd, is inmiddels weer welkom. Bedrijfsleider Steensma van de Soestse super werd echter ter verantwoording geroepen door AH’s Zaanse hoofdkantoor. De kwestie had heel wat negatieve reacties opgeleverd, tot onvrede van het hoofdkantoor.

Het helpen van het echtpaar, al achttien jaar klant bij de AH-vestiging, zou de werknemers teveel tijd kosten, aldus de bedrijfsleider. Ze moesten maar gebruik maken van AH’s bezorgservice Albert, aldus Steensma. Als ze wilden dat er iets geregeld moest worden, moesten ze maar met geld over de brug komen. Juist dergelijke uitspraken schoten de directie in het verkeerde keelgat. Een woordvoerder: “We gaan ze onze welgemeende excuses aanbieden. Alles wordt teruggedraaid en we pakken de boodschappen gewoon weer in.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!