JuicyDetails, een sap-, sandwich- en saladeformule, wil nog voor het eind van het jaar acht vestigingen hebben. Op dit moment telt het er drie, op toplocaties als het Spui in Amsterdam. Die uitbreiding zal overigens niet plaatsvinden middels franchise. Managing Director Fabian Hendrix: “Dan wordt het moeilijker de kwaliteit te handhaven. En we willen ook een zekere exclusiviteit uitstralen. Je moet ons niet op elke straathoek vinden.”
JuicyDetails denkt flink te kunnen profiteren van de huidige gezondheidstrend. Want gezond, dat is JuicyDetails zeker. Een van de belangrijkste producten van het (nu nog) ketentje is wheatgrass. Een klein bekertje met een drankje, waarvan drie centiliter de voedingswaarde heeft van een kilo groenten.
Daarnaast is het bedrijf al actief met in-store-vestigingen. Het NOB-gebouw in Hilversum is daar een voorbeeld van. Ook met deze activiteiten denkt JuicyDetails flink te kunnen groeien. Binnenkort moeten in twintig winkelcentra en bedrijfsrestaurants producten van het gezonde fastfoodbedrijf te koop zijn.
JuicyDetails wil gezonde groei
Gepubliceerd op 11 juli 2006 om 00:00
Reacties 0