Brood nieuwe wapen prijzenslag AH

Albert Heijn heeft de broodprijzen flink verlaagd, na de afgelopen weken ook al andere versproducten goedkoper te hebben gemaakt. Twintig broodsoorten zijn elk twintig tot veertig cent goedkoper geworden. Ook voert AH ‘Brooddagen’ in. Iedere maandag tot en met woensdag krijgen klanten drie broden voor twee euro. Volgens woordvoerder Wenda Buining van de Zaanse grootgrutter is dit nog niet de laatste prijsverlaging in het verssegment. “De prijs blijft erg belangrijk bij Albert Heijn.”

Andere supermarktketens zien zich inmiddels genoodzaakt ook hun broodprijzen te verlagen. Karel-Jan van der Hoven van Schuitema stelt dat C1000 de bestaande prijsafstand met Albert Heijn in stand wil houden. “Wij hebben de vergelijkbare broodproducten eveneens sterk in prijs verlaagd. C1000 laat zich de kaas niet van het brood eten.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!