“Houston, we have advertising”

Producenten vinden moeilijker orginele advertentieruimte en verlaten daarom de dampkring. Coca Cola en Pepsi testten in 1985 al hoe koolzuurhoudende dranken in de ruimte smaken en kwamen zo sterk in de publiciteit. Pizza Hut nam een commerciële Russische ruimtevlucht in 2001 te baat om de eerste pizza in de ruimte te bezorgen.

Nasa gaf niet toe aan de reclamedollars van 'spacy advertising', maar de regering Bush evalueert nu toch de voordelen van reclame in de ruimte voor producenten en de ruimteorganisatie. Onder politieke druk lijkt een doorbraak op til.

Lees meer grensverleggend technologisch nieuws op RetailTech.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!