Samenwerking met Aldi loont voor KPN

De samenwerking met Aldi in Duitsland legt KPN geen windeieren. Sinds eind vorig jaar verkoopt de discounter abonnementen van KPN’s Duitse dochterbedrijf E-Plus. Dat boekte mede daardoor een sterke progressie in het tweede kwartaal. In het tweede kwartaal wist E-Plus 410.000 nieuwe klanten te trekken.

Hierdoor werden de Duitse KPN-activiteiten ook weer winstgevend, nadat in het eerste kwartaal nog quitte werd gespeeld. De afgelopen maanden werd 101 miljoen euro winst geboekt. In totaal boekte KPN het afgelopen kwartaal 607 miljoen euro winst.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!