Reclame in de lift, geeft Chrysler boost

Elke adverteerder wil de doelgroep wel in een ruimte op te sluiten waar alleen haar infomercials spelen. Chrysler maakte die droom waar met narrowcasting in liften.

Het hele artikel vindt u op de website en in de wekelijkse nieuwsbrief van RetailTech.nl, die vandaag verschijnt. Abonneren kan gratis.
Andere blikvangers in de nieuwsbrief:

- Unilever beschermt data met Iron Mountain
- Amazon opent internet mall in Japan
- Klantenkaart op mobieltje
- RFID slaagt voor diepvriestest

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!