Mentos haakt zelf in op spuithype

Snoepmerk Mentos springt in op de hype die rond het snoepje is ontstaan. De laatste tijd circuleren steeds meer filmpjes op internet, waarin een Mentos-snoepje in een fles cole wordt gestopt. Het resultaat: een spectaculair spuitende fles.

De Amerikaanse tak van het Van Melle-snoepje heeft nu een wedstrijd uitgeschreven rond deze snoepfonteinen, de Mentos Geyser Video Contest. De maker van het meest spectaculaire filmpje maakt kans op duizend gratis iTunes-liedjes, of een jaar gratis Mentos. De prijzen kosten het merk minder dan vijfduizend dollar – een schijntje in verhouding tot de hoeveelheid publicity die rond de snoepfonteinen ontstaat.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!