Bruna: beter boek, nieuwe cover

Hans Gelauff, de algemeen directeur van Bruna, startte drie jaar geleden met een nieuw businessmodel. De formule werd opgefrist en nu wil de boekenretailer doorstoten naar 500 vestigingen. Meer service, hogere kwaliteit en een meer persoonlijke uitstraling zijn hierbij kernbegrippen.

Met een presentatie licht Hans Gelauff de nieuwe formule in het hoofdkantoor van Bruna op 19 september uitgebreid toe. Na een bezoek aan een vestiging, op loofafstand, heeft u uitgebreid de kans om de leerervaring tijdens de afsluitende borrel te evalueren.

Meer informatie op RetailAgenda.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!