Geen rubbertje voor Lucky Strike

Sigarettenfabrikant Seita moet op bevel van de rechter de verdeling van Lucky Strike in Frankrijk staken. De sigaretten verschenen op de Frans markt in een rubberen etui die reclame voor de smaak en het recept van de sigaretten verhulde. Dat soort reclame is in Frankrijk verboden, ook als het aanvankelijk door rubber aan het oog wordt onttrokken.

Frankrijk discussieert momenteel druk over een algemeen rookverbod in de horeca. Een meerderheid van de bevolking is voor dat idee gewonnen. Na het zomerreces hakt de regering vermoedelijk die knoop door.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!